Wednesday, October 5, 2011

maafkan aku..

maaf..
maybe diri nie..
bukan yang terbaek tok awak..
bukan seperti yang awak inginkan..
bukan seperti yang awak idamkan..
bukannyer insan sempurne..
aku juz manusia yang banyk kekurangan..
selalu wat clap..
tapi aku akan berusaha tok jadik yang terbaek..
mungkin bukan ari nie, esok atau luse..
but after nikah inshaallah..
dan andai de jodoh kite pasti bertemu juge akhirnyer kan kan kan..

k lar.. pade awak..tengs for everything..

p/s: *senang cite aku nie gadis bolok tapi bukan gadis lombok okey!huh..*



aku sedey taw..ase nak jerit jew kuat kuat bia kambeng kambeng sebelah uma aku terberanak awal cket sebab kene kejutan suare dinosor aku neh..hahahaha..










owh..my heart..

assalam..
diz entry about heart..
hoho..ya..memang cik anies sekarang suda pandai berjiwang jiwang..
*taip sambil tersengih sengih*

Hurmmm.. hati manusia nie bile bile ley berubah
name pon manusia kan..
kadang kadang nak yang itu..
kadang kadang nak yang nie..
*kadang kadang mintak penampo kan kan kan*hahaha..
tapi aku mintak kalo aku jatuh cinte nie..
aku harap dye ley jadi suami tok aku..
imam kepada aku n anak anak aku nanti..hehe.. *gatai nak kawen da*



hahaha..k lar..
bui bui




imy lar.. hahaha.. *ngade ngade*





ily so much much much.. hahahaha..





Tuesday, October 4, 2011

menghitung hari exam..

hye korang..da lame aku tak menghapdet blog aku nie..sory lar..aku bukan nyer penulis blog yang setia taw..setakat tulis tok suke suki ley lar..hehe..
aku nak wish gudluck tok adik aku yang amek pmr taon nie..hope dye ley wat yang terbaek ea..angan jadik cam aku da lar..result pmr hampeh gare gare cinte monyet punyer pasal lah! monyet pom tak cam 2 kot.. hahaha..da la, 4get it..warghh..*tension*
tak lame lagi nak final.. 9hb nie da start da..uish..satu hape pom tak bace lagi.. tengok orang da nak terkua otak dorang dok hapal bagai bagai..hahaha.*nampak sangat tipu nyah!*
korang sume..doakan lar aku ek.. (=

bui bui..




huiii.. ase nak tercabot otak aku tengok buku yang tebal tebal nie.. kalah  ketebalan tahik gg  hantu kak limah.. hahaha..






OMG ! kan bes kalo time time cam nie hencik yayunks bawak kite g kua.. ahahahaks... *godiksss*