Wednesday, June 22, 2011

funfair..

uit..slm 1 malaysia..
hehe..ak nk cite sal funfair yg ak naik kat ganu ari 2..
memang bes glew!!
trase hebat ak naek bende2 alah yang ade kat sane..haha..
tanjat gegirl taw!huhu..

syok!
nie permainan yang trun naik tu..xdew lar takot sgat..haha..foyos<<

nie lak permainan yang paling glew la bagi ak..boley lak dye pusing 360 darjah..pening pale otak aku campo takot n bagai2 lar..aku ase nak menangis jew..ciap aku jerit2 lagi soh benti tapi dye wat bodo jew..kuwang asam!haha..pas turun 2 ak memang trauma gak lar..p kejap jew..pas 2 men game laen plak..hahaha..

nie lak pas men roller coaster lak..hehe..memang lar x panjang sangat tapi bes gak lar..macam budak2 plak kitorang nie..hee~~




selain tu, kitowang masok uma antu dengan buaian yang tinggi tu..p uma antu nyer xbes langsong..ak tengok antu2 nyer cam ngok ngeks jew..kucing aku pon xterkejot kalo dye tengok..da la mahal..cam siot jew..haha..yang buaian tu memang bes la..aku pening dibuatnyer..


yg penting ak, ika, mona, ain memang enjoy glew lar!tengs korang coz sudi kua dgn ak..hehe..

p/s:enjoy tu enjoy gak..p jgn lebey2..hee..kalo mak ak taw abeh aku..ahaks.. (o_0)







Monday, June 20, 2011

kelantan terbaek!

assalam korang sume..peace no war!!

petang nie di iringi angin sepoi-sepoi nie aku nak cite pengalaman ak time pegi kelantan ari 2..memang bagi ak bes sangat lar..terbaek punyer..hehe..pas abeh kelas ari khamis ari 2, kami ber7 pegi lar balik kelantan..yang pegi aku, intan, ika, amnah, ain, rokiah n suzi.. tapi rokiah n suzi tak ekot balik uma ika, dorang balik uma sendiri lar..juz kami ber4 jew yang dok uma ika..bile da sampai umanyer memang penat glew lar..pas mandi memang teros tido sebab tak sabar tunggu ari esok..maklom lar, 1st time datang kelantan..huhuhu..
es0knyer bermule lar perjalanan kitorang menjelajah kelantan..pagi pagi lagi kitorang da bangon g munduk..munduk nie kat thailand, naek perahu nak g seberang 2..memang bes lar sape yang jatoh dalam sungai 2, kompom tak timbol timbol da..hee..bile da sampai aku ase teruje sangat sebab barang barangnyer memang murah glew..mahal lagi barang mydin kt kuale ganu nie..huhuhu..banyak gak wet aku abeh kt munduk nie..s0b3..

pas g  munduk, kitorang g kb mall n pas 2 g wakaf cek yeh pulak..memang berjalan sakan la..sonok sangat aku ase..macam nak g lagi..teringat ak minum c0ol blog kt kb mall..pehhhh..tibe2 ngidam lak c0ol blog h0ney dew campo jelly wane wani..hihie..p aku panggil air bubble jew kat selango..h0oh0o..

hmmmm..aku nak cite pasal sweet c0uple nie..aku nampak dew orang nie kan beli baju c0uple same..memang smart lar bajunyer..jeles aku tengok taw..nak gak cam 2..huhu..tunggu je lar de jodoh tak kemane kan kan kan..hahahak..wait n see!

muke semangat time nak g kelantan..



transport nak g munduk..perahu..papepun kami ber5 da dapat g thai..haha..thai pon jadik lerrr..hee~


nie gamba kat munduk..nie la perahu yang kami naek..bes!hehe..



nie time aku tengah poyo sorang sorang..hehe..




wahhhh..i like diz pic..hehe..



haa...nampak tak??inilah tiket kami..panjanggg betoi..korang ade??tak de kan..huuhuu..

kelantan bes!
len kali aku nak g lagi..hehe.. 
(^^,)

Wednesday, June 15, 2011

jejalannn......

hye..
hari nie aku nak g kelantan..
memang teruje sangat2 sebab xpenah g jalan2 kt kelantan..
kalo penah g pun sebab ade kursus kat tok bali,kelantan..
tapi,tak dapat g mane2 pon juz dok kt c2 dengar cramah n bla bla bla........

tapi kali nie aku pegi sebab nak terokai semua tempat yang ade kat kelantan..chewah!!
haha..tak saba rasenyer..
berdebar2 jant0ng aku nak g nie..<<<foyos glew!huhu..
k lar..time 2 go..
daa~~~

Tuesday, June 14, 2011

cuti-cuti keje

assalam..
pehhhhhhhhh..brhabuk campur taik cicak da blog ak nie haa..haha..jap2..pggil cleaner..
yeahh..clean n clear suda..
hmmm..slame sbulan cuti,,sbulan jugek la ak xbkak natang nie..

ketinggalan zaman tol ak sbb aku xtaw pe cite mmbe2 blog ak..chewah!!macam la rmai mbe2 blog ak..kui3..nk termuntah aku..haha..alahai..nie sume gare gare ak keje cuti tadi..ak kje kt pza hut..pehhhhhhhhhhh..bg ak mmg terbaek lar keje kt pza..bkn ape..macam2 pza ak dpt mkn..contohnyer pza hawaian chic, super sup,n wateve lar..yg pnting pza make me hepy!hehe..al0ohaa..jgn jles!!kik3..muke brlgak siot.. ;p
n yang besnyer ak dapat jumpe kawan2 yg mmg sporting glew lar..huhu..wndu sangat kt naema,azmi,epul,kimi,sharil,sir ram n ramaiiiiiii lg lar..wnduuuuu sgt taw!huhu..tah ble lg dpt jmpe korang kn..t jgn lupe contact2 ak taw!wnduu sgt2 taw..ummmuah10ox..hehehe..terover la plak..kui3..

i like pza hut!n im so hepy with my salary..sh0ping3!ahaks..xley2..smpan tok kawen..hehehe..m0od:berangan..