Wednesday, October 5, 2011

maafkan aku..

maaf..
maybe diri nie..
bukan yang terbaek tok awak..
bukan seperti yang awak inginkan..
bukan seperti yang awak idamkan..
bukannyer insan sempurne..
aku juz manusia yang banyk kekurangan..
selalu wat clap..
tapi aku akan berusaha tok jadik yang terbaek..
mungkin bukan ari nie, esok atau luse..
but after nikah inshaallah..
dan andai de jodoh kite pasti bertemu juge akhirnyer kan kan kan..

k lar.. pade awak..tengs for everything..

p/s: *senang cite aku nie gadis bolok tapi bukan gadis lombok okey!huh..*



aku sedey taw..ase nak jerit jew kuat kuat bia kambeng kambeng sebelah uma aku terberanak awal cket sebab kene kejutan suare dinosor aku neh..hahahaha..










owh..my heart..

assalam..
diz entry about heart..
hoho..ya..memang cik anies sekarang suda pandai berjiwang jiwang..
*taip sambil tersengih sengih*

Hurmmm.. hati manusia nie bile bile ley berubah
name pon manusia kan..
kadang kadang nak yang itu..
kadang kadang nak yang nie..
*kadang kadang mintak penampo kan kan kan*hahaha..
tapi aku mintak kalo aku jatuh cinte nie..
aku harap dye ley jadi suami tok aku..
imam kepada aku n anak anak aku nanti..hehe.. *gatai nak kawen da*



hahaha..k lar..
bui bui




imy lar.. hahaha.. *ngade ngade*





ily so much much much.. hahahaha..





Tuesday, October 4, 2011

menghitung hari exam..

hye korang..da lame aku tak menghapdet blog aku nie..sory lar..aku bukan nyer penulis blog yang setia taw..setakat tulis tok suke suki ley lar..hehe..
aku nak wish gudluck tok adik aku yang amek pmr taon nie..hope dye ley wat yang terbaek ea..angan jadik cam aku da lar..result pmr hampeh gare gare cinte monyet punyer pasal lah! monyet pom tak cam 2 kot.. hahaha..da la, 4get it..warghh..*tension*
tak lame lagi nak final.. 9hb nie da start da..uish..satu hape pom tak bace lagi.. tengok orang da nak terkua otak dorang dok hapal bagai bagai..hahaha.*nampak sangat tipu nyah!*
korang sume..doakan lar aku ek.. (=

bui bui..




huiii.. ase nak tercabot otak aku tengok buku yang tebal tebal nie.. kalah  ketebalan tahik gg  hantu kak limah.. hahaha..






OMG ! kan bes kalo time time cam nie hencik yayunks bawak kite g kua.. ahahahaks... *godiksss*



Tuesday, August 16, 2011

cuti..

assalam..
hari ini aku tidak perlu bersiap siap untok ke kelas..
tidak perlu juge berkejar kejar mengejar mase..
tidak perlu bangun awal pagi seperti biase..
dan bagai bagai lagi..

sebab ari nie cuti..
cuti nuzul quran..
banyak banyak kan lar ibadah kite sume di bulan pose nie taw! hehe..
semoge hari-hari kite yang datang menjadi lebih bermakna..






ampunkan lar dose ku dan keluarge ku Ya Allah..sesungguhnye Kau Maha Pengampun lagi Maha Penyayang..amin.. 




aku kini menunggu hari demi hari supaye cepat pulang ke rumah..
mak,adik2 n akak..c u next week owkeyh!
n pade ayah..semoge tenang d sane..syg sgt kt ayh..
n pade abg..semoge kam0o chat d prantauan..
i luv my family.. =





akan ku buktikan 1 ari nanti aku akan berjaye!!







Monday, August 15, 2011

m.a.l.a.s

hallo..
eh..assalamualaikum sume..
hurmmm..da lame glew ak x hapdet blog ak neh..
yeah..sesungguhnyer ak sgt M.A.L.A.S! haha.. 

malas
rajen
malas
rajen..

nak rajen tapi malas..
huh..watever larrr..

macam macam aku nak cite tapi haku m.a.l.a.s nak menaip panjang panjang..
yang penting
aku sangat bahagia..
bahagia sebab ade orang sayang aku..
hua3..
 (perasan glew kentang)
n paling bes aku kena mara kaw kaw
 dengan mak aku minggu lepas..
ini sume gare gare aku..
 degil nak mampos..
sebab?? 
hurmm..lupe da..
(siyes tpu)
sory mom..
anak mak memang degil pon..hahahaha..
(ngaku beb)..

8.8.2011
omg..
tragedi malang tidak berbau..
tapi kalo bau..bau ape ye??
bla..bla..bla..
m.a.l.a.s den nak taip lagi..


haha..
c u s0on..


ncem tak kekasih gelap aku??
hahahahahaha..
koya e2 bagos! =='





Tuesday, July 19, 2011

pantai pandak..


kesukaan yang melande kami semua di pantai pandak, ganu..
i'm very very hepy!
luv u all my pwenz
^_^
















selepas kitorang penat bermain main, kitorang g pasa payang beli DURIAN banyak banyak.. hahahaha..

Wednesday, July 13, 2011

lalalalala~~



cantik kan si gades nie?? so kiut.. hmmm.. 
lebey bek kite diam dari berkate kate.. sebab bile kite blurrrr.. bek jangan menyampok kang tak pasal pasal kena.. macam aku wat kat mak aku bile mak aku cakap dengan atok aku..hahaha.. 






kadang kadang kite ade masalah dan waktu tu lar kite makin dekat dengan-Nya..







HELIZA HELMI.. so sweeeeeeeeet.. cantek kan dye.. untong lar dye,, da la cantik+comey+kiut+sweet+pandai n macam macam kelebihan lagi yang dye ade.. hope aku ley jadi cam dye.. hehe~ <------perasan jew!







suke sangat dengan domo kun! bile dye mara lagi tomey.. tapi kawan aku cakap domo kun nie lar yang penah rogol 10 ekor kambing tuh.. betoi kew?? aku pom tak pasti lar.. masih dalam kajian .. lalalalala~